Thursday, April 30, 2009

SAHABAT

Sahabat,maapkan aku klu slame neyh aku penah menyakitkan ati korg,mengecikkan ati korang,melukakan ati korg atau menyusahkan korang...sumpah!!aku langsung xde niat nk wat korg macam tuh..aku mintak maap dari ujung rambut smpai ujung kaki..tapi percayelah,aku sedikit pun xpenah berkira dgn korang, sikit pun xpenah..aku sygkan korang dan aku da anggap korang mcm adik beradik aku...tp jgn skali2 pon korang anggap aku bkire ngn korang,tak aku xpenah..aku mintak maaf klu slame neyh aku byk susakan korang..byk sgt,ye aku taw...aku xpunye ape2,kasih syg aku pd korang blom ckup ag utk tebus pengorbanan korang pd aku..jasa korang sgt besar,especially ko jue...aku mntak maap klu slame neyh aku da byk susakan ko..byk sgt,tp percayelah aku sket pon xpnh bkire,xpnh pon aku ase nk ungkit..tp aku kecik ati ble ko wat aku seolah2 aku sgt bkire dgn ko..yes,aku bersalah dan rase sgt bersalah pd ko,maapkan aku ujung rmbot smpai ujung kaki..kite da berkawan lame,da ase senang same2,dan skarang time susa kite same2 juge..kita da besarkan,xkan kite nk buang persahabatan kite mcm tuh jew hnye sbb bnde yg remeh...ati aku xsenang jue,sgt xsenang..tp xpela.aku anggap ko pon xpenah ckp ape2 pon pd aku,xpenah..cm aku slalu pesan,"Belajar untuk memaafkan sume orang"..aku taw ko lgsung xberniat nk ckp cmtuh..sahabat yg lain,aku pon nk korang tahu bahawasanye korangla sahabat aku dunia akhirat,biapun buruk cane skalipon korang,aku tetap sygkan korang..aku bukan orang yg pentingkan diri sendiri,yg hanya nk gunakan korang untuk keoentingan aku sendiri..tak cket pon x..sumpah!!!demi tuhan..aku sayangkan korang,sebab korangla sahabat aku smpai bile2...


SAHABAT:

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah..

No comments:

Post a Comment