Wednesday, April 29, 2009

HATI, HATI OH HATI (part 2)

HATI??ade ape dgn hati?...mkin dpikirkan mkin pedih ati neyh..mkin ksot jiwa neyh..
huh!!xsgop sbnrnye nk hadapi semua knyataan neyh..tp bak kate kila, "idup neyh cam seni,semakin byk dugaan tuh dtg makin matanglah pkiran kite"..ye mmg btol,dan aku juge bsyukur mempunyai insan2 yg masih ag menyayangi aku,yg masih ag mahu membahagiakan aku..
jue,sabar ye?insyaallah Tuhan itu maha adil, maha penyayang..Dia pasti akan temukan ko dgn insan yg sygkan ko dgn ikhlas...sabar ye!!mungkin skg ko lom jmpe dgn mane2 laki ag sbbnye Tuhan nk ko blaja dlu care bercinte dgn tol..nt ble ko da jmpe yg tol2 nt xdela masalah lam hbungan ko ngn die..tol x?agpon tuhla dinamekan dgn khidupan...xde lelaki dlm hidup xbererti hdup ko xbmkne kn?ko masih ade mak ayh yg sygkan ko,kawan2 cm aku neyh yg sygkn ko..ko tetap hepikan?huhuhu...xde seorang lelaki lam hdup ko juge,xbererti hidup ko da berakhir..jgn isau k..lelaki yg xtaw menghargai ko tuh adalah laki yg xtaw beruntung..dielah lelaki yg plg bodo..sgt2 bodo main2kan ati ko..ko jgn isau ape pun yg blaku ade hikmahnye..jdoh utk ko da tertulis cme ko jew yg prlu mencari cinta tuh..jgn putus ase,ko terime jew sume tuh ngn seikhlas hati ko...slagi aku hidup slagi tuh ko xkan rase sunyi..aku sentiase ade utk ko..eceh..satu jew pesan aku,klu kite ikhlas lakukan sesuatu,byk bersabar ngn dugaan yg dtg,insyaallah Tuhan akan sentiase bersame kite...
jue,yes mmg aku bahagia tp aku slalu ingatkan diri aku,bahagia tuh bkn milik aku..ble2 mase jew ase bahagia tuh ley g dr idup aku..aku syg die,aku syg sgt..aku ase bahagia dgn die tp aku takot satu ari nnt ase bahagia tuh hilang, jd aku slalu ingatkn dri aku ase bhgia tuh cme hnye pinjaman sementare wat aku..biapon aku sgt takot kehilangan die sgt2 takot.biarlah,aku xmao memikirkan mase akan dtg ckupla mase yg ade skg utk aku merase bhgia ngn die..aku cume nk hrgai waktu2 aku ngn die skang..biarlah ape pon org nk kate,aku hdup atas diri aku sendiri..
aku cume manusia biasa,yg belum ag ckop sempurna..kadang2,aku sendiri xtao ape sebenarnya yg hati aku inginkan..xpenah skalipon ase cukup..aku bersyukur cume aku lum ag rase ckop..manusia mmg xpnh rase ckop dgn ape yg ade...Semoga Tuhan menemukan kita semua jodoh yg terbaik..cm slalu2 aku pesan kat ko "BELAJAR UTK MEMAAFKAN SUME ORANG",ati ko akan sentiase tenang..Insyaallah..


No comments:

Post a Comment