Sunday, April 26, 2009

SOBERY a.k.a mamat sepah (munir pun ok gak)






















SOBERY...korg tgk same tak mke die ngn mamat sepah neyh?samekan?tuhla korg xcaye...first aku tgk mamat neyh automatik aku trus tpkir sob..mmg same sgt..tp aku xde pic sob botak,klu dlu time sob botak mmg same,sebijik wa ckp lu..wa xmain2 pnye..ag satu BIBIR die tuh seksi dol cm munir jolie,knl x?ala,artis terkenal tuh..hahaha..tp klu korg nk taw aku syg giler kat sob neyh dol..giler ah,die r skandal aku kat poli..huhuhu (bace dek awex die mmpuih aku,kompem kene serang ag skali.pssst,korg nak taw dlu aku penah kne serang ngn awex die..huhu,jeles tol awex die,aku bkn nk sgt pon sob BIBIR BESAR neyh..haha.tp besala pempuan kn prasaan cemburu n ase nk memepertahankan hak tuh ade..tp wat awex sob,jgn isau saye xrmpasnye kekasih ati pujaan awk tuh..huhuhu)..tp lm byk2 kwn laki yg aku ade die r plg besh utk dibwk sembng kdg en cm nk pijak2 jew mke die tp die mmg besh utk dbwa berkwn. dan dbawa berbincang.mle2 aku tgk die neyh cm bajet2 hot jew,blagak2 cm macho jew, kunon kt klas tuh die r plg hensem..eiii,pelish,abg topex ag ensem..hahaha.Opps!!maaf.tp die neyh sbnrnye beshla..klu ade nk wat2 assignment,ngn die gk r mntk2 bhn neyh..hee~..cume klu sape2 yg cm xbesa ngn die akn anggap die neyh mlot cm puake r, ag2 klu die da msok skli ngn si botak gondol tuh mmg kaw2 r korg kne bhn..aku adalah slh seorg drpd mgse beliau..mmg shial r aku ase tp ble duk2 sowg2 ingat2 blik cm besh jew bnde tuh..klaka,kenangan dol...hahaha...kate2 akhir utk ko sob..AKU CHENTA KO SOB..BOOOO!!!! so puas ati ko aku da cter sal ko,ape ag bayar r...hahaha..

2 comments: