Monday, April 27, 2009

SAYANG ATAU RASA KASIHAN??

Hmm..cmni citer die,aku da kawan ngn seorang guy neyh..die mmg baik ngn aku..baik sgt.
semalam,die citer kat aku yg die sedang sakit dan menunggu masa utk pergi..aku terkejot la,terdetik kat ati aku "ntah2 mamat neyh menipu x?",tp ntahla,dr care die bersungguh die crite kat aku..die cakap akulah semangat wat die..krn aku die ade rase semangat nk teruskan idup,nk lawan sakit die tuh...mungkin sbb care aku yg caring sgt neyh kot..huhuhu.tp aku xcinta die.permintaan akhir die,die nk bsame ngn aku,ade kenangan ngn aku b4 die g utk slame2nye..
tp,aku xtawla sbb aku xde prasaan ape2 pd die.cume ade prasaan kasihan ke atas nasib yg menimpa diri die..skang neyh aku tersepit ngn keadaan.sama ade nk tunaikan permintaan die atau x..huh!susala..korg cane neyh??
aku xnk ase bersalah cmni..xnak dituduh kejam krn xmenunaikan permintaan die sblom die g..
tp aku xpasti sama ada citer tuh benar atau x?pendapat korang cane?
tolongla weyh..kusut neyh...aku perlukan nasihat dan pendapat korang..plz...

1 comment:

  1. Ayat2 macam tu aku dah biase pakai da kalau nak ayat pmpuan..hahhaahhaha

    ReplyDelete